Garantiniai įsiparigojimai

Su išsamiomis Pigu.lt prekių pirkimo-pardavimo taisyklėmis galite susipažinti čia.

Kiekvienos Pigu.lt parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose bei detalizuojami garantiniame talone.

Prekes garantiniam aptarnavimui pristatykite į pigu.lt garantinio aptarnavimo punktus, išskyrus žemiau esančiuose skyreliuose nurodytas išimtis.

Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 14-21 dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui arba per 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.

Atskirų prekių kategorijų atžvilgiu mes taikome tokius garantinius įsipareigojimus

  • DVD ir CD diskai, kompiuteriniai žaidimai
  • Stalo žaidimai
  • Kosmetika ir parfumerija, higienos prekės
  • Prekės kūdikiams ir vaikams
  • Optika ir elektronika, mobilieji telefonai, kompiuterinė ir buitinė technika
  • Elektros ir šildymo prietaisai
  • Baldai
  • Laikrodžiai
  • GPS navigacinė įranga
  • Apatiniai drabužiai, naktiniai marškiniai, pižamos, pėdkelnės, kojinės, puskojinės

Optika ir elektronika, kompiuterinė ir buitinė technika

Visoms šioms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminus ir kitas sąlygas rasite tokių prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos garantiniame talone ir prekės naudojimo instrukcijoje bei internetiniame puslapyje esančios teisyklės.

Jeigu turėsite kokių nors problemų dėl prekių: stacionarių kompiuterių kokybės, kreipkitės į žemiau nurodytus mūsų partnerius:

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.

Pavadinimas Garantinio centro adresas, darbo laikas Telefonas
PinigaiLT-SF000100

UAB „Komparsa“

Darbo dienomis: nuo 09.00 iki 18.00 val.UAB „Komparsa“

8 5 2101630

8 5 2101631

PinigaiLT-SF000100

UAB „Notebook check“

Darbo dienomis: nuo 09.00 iki 18.00 val.UAB „Komparsa“

8 5 2101630

8 5 2101631

Elektros ir šildymo prietaisai

Visoms šioms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminus ir kitas sąlygas rasite tokių prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos garantiniame talone ir prekės naudojimo instrukcijoje. Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas.

Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentą ir prekės garantinį taloną. Garantijos galiojimo metu garantinis remontas atliekamas nemokamai. Pastaba: nuo 2010 m. rugsėjo 09 d. prekės pirkimo dokumentas (PVM sąskaita faktūra) kartu yra ir garantinis talonas.